Packaging – Collection Edition
A qualidade dos chocolates Lindt não é novidade para ninguém, mas o diferencial da linha Connaisseurs é a variedade incrível de chocolates em uma única caixa. Além disso, possui os melhores ingredientes com a melhor qualidade possível e é criado com perfeição e muita paixão.
The quality of Lindt chocolates is nothing new to anyone, but the differential of the Connaisseurs line is the incredible variety of chocolates in a single box. In addition, it has the best ingredients with the best quality possible and is created with perfection and lots of passion.


Sophisticated Target Audience
O público consumidor da Connaisseurs é essencialmente feminino. São mulheres mais maduras, com um poder aquisitivo alto, felizes, seguras, influentes e sofisticadas.
The Connaisseurs' consuming public is essentially female. They are more mature women, with a high purchasing power, happy, safe, influential and sophisticated.
Gifting Masterpieces
"Only the best for the perfect gift". Geralmente a Lindt Connaisseurs é dada de presente para pessoas com apelo menos pessoal. É tido com um presente que impressiona, além de ser pretensioso, justamente por sua caixa causar um grande impacto. O objetivo do projeto foi desenvolver 4 embalagens sazonais que remetessem às épocas do ano em que elas seriam vendidas.
"Only the best for the perfect gift." Usually Lindt Connaisseurs is given as a gift to people with less personal appeal. It is had with a gift that impresses, in addition to being pretentious, precisely because its box make a big impact. The goal of the project was to develop 4 seasonal packages that would go back to the times of the year in which they would be sold.


White & Gold - Spring


Rose Gold - Mother's Day and Valentine's Day


Pure Gold - MWF Fall


Mother of Pearl - LFC Fall


Agência: Labis Design - Artefice Group
Cliente: Lindt & Sprüngli AG
Direção Criativa: Henrique Catenacci
Designers: Diego Carneiro e Nataly Nodari
Back to Top